Forum My Fantasy Online

#1 2011-11-17 19:39:49

Mohammed

Użytkownik

Punktów :   

BATTLEFIELD 3

Gra jest uznawana jako jedną z najlepszych FPS'ów na swiecie

O to Wymagania :

Quad Core i5 2.6 GHz, 4 GB RAM, karta grafiki 1 GB (GeForce GTX 460 lub lepszy), 15 GB HDD, Windows Vista/7

Recenzja:

Kupuje serie Battlefield już od pierwszych części więc już od paru ładnych lat i muszę przyznać że to jedna z najlepszych odsłon. Wszyscy oczekiwali nie wiadomo czego a ja nastawiłem się na porządną rozgrywkę i otrzymałem 100% tego czego oczekiwałem. Jeśli tylko ktoś ma porządny komp lub konsole do granie to z rozgrywką nie ma żadnego problemu z lagami czy bugami. Przeszedłem kampanie kilka razy i jest naprawdę porządna ale tylko prawdziwy ignorant oceniałby tom grę tylko ze względu na kampanie do singla, bo ta seria już od początku istnienia nastawiła się na multi który w tej części GRY jest dopracowany i TOTALNIE POZBAWIONY WIĘKSZYCH WAD!.

by maCHjas. empik.com

Posiadam tą grę i na prawdę warto ją zakupić. Grafika i Multi Perfect.

By.Mohammed ( ali-adda )

#2 2011-11-18 08:11:10

Wes

Wodzu

Punktów :   

Re: BATTLEFIELD 3

Grałem, grałem i musze powiedziec ze nie uwiodła mnie ta gra. Ja miałem od zawsze słabego kilkuletniego kompa i nie mogłem grac w to co reszta moich kolegow. Zacząłem grać w takie gry, ktore mają małe wymagania sprzętowe np.: Soldat, minecraft, cs1.6, worms, tzar, baldurs gate, heroes III, kozacy, age of empire no po prostu wuchte starych dobrych gier przed ktorymi siadam nawet teraz gdy mam dobrego kompa i moge na nim grac w dosłownie wszystko. Ale Battlefield nie jest złą grą 8,5/10 smiało moge dac

Wu do eS SALUT !

#3 2011-11-18 13:04:40

Bejwood

Support Team

Punktów :   

Zgodze sie z b3 dobra gra
ale i wes miał racje cs to jest cos cały czas gram i wormsy heroski dobre gry z młodych lat

BEJWOOD

#4 2011-11-18 16:47:46

Wes

Wodzu

Punktów :   

pamiętam jak nocki zarywałem na heroskach az sie łza w oku kręci ;(

Wu do eS SALUT !

#5 2011-11-18 21:01:38

Bejwood

Support Team

Punktów :   

Mam heroski 3 na kompie i chyba sie skusze na kampanie od nowa

Me Gusta...

#6 2011-11-18 21:06:11

Kill Shot

Administrator

Punktów :   

Ludzie odeszliście od tematu, jeśli chcecie gadać o grze heroes to proszę stworzyć ew temat, anie tutaj spamować. pozdrawia Kill Shot

#7 2011-11-19 14:06:24

Bejwood

Support Team

Punktów :   

B3 tez dobra gra polecam
Me  Gusta

Forum Gothic - ArcaniA: Gothic 4 - Forum Rules

Forum Gothic - ArcaniA: Gothic 4 Rules
Forum Rules
In order to proceed, you must agree with the following rules:

Forum Rules

Registration to this forum is free! We do insist that you abide by the rules and policies detailed below. If you agree to the terms, please check the 'I agree' checkbox and press the 'Register' button below. If you would like to cancel the registration, click here to return to the forums index.

Although the administrators and moderators of Forum Gothic - ArcaniA: Gothic 4 will attempt to keep all objectionable messages off this forum, it is impossible for us to review all messages. All messages express the views of the author, and neither the owners of Forum Gothic - ArcaniA: Gothic 4, nor Jelsoft Enterprises Ltd. (developers of vBulletin) will be held responsible for the content of any message.

By agreeing to these rules, you warrant that you will not post any messages that are obscene, vulgar, sexually-oriented, hateful, threatening, or otherwise violative of any laws.

The owners of Forum Gothic - ArcaniA: Gothic 4 reserve the right to remove, edit, move or close any thread for any reason.